شب نویس

دست نوشته های سامان تقوی سوق

شب نویس

دست نوشته های سامان تقوی سوق

شب نویس در ادامه نوشته های قبلی ام در (a2sts.blogfa.com) تمرین فکر کردن و نوشتن هست.امید هست که بتوانم در این زمینه به کمک مخاطبان عزیز موفق باشم.
با تشکر
سامان تقوی سوق

فانتزی سیاست حول ایران...

سامان تقوی سوق | چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۰۵ ب.ظ
پس از کش و قوس تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا که همگان متوجه شدن جمهوری پس از 30 سال به هدف خود که صدور انقلاب بود، رسید. از آنجایی که جدیدا ایرانیان دوست دارند در همه چیز غیر از اینکه خود اکتفا شوند، صادر کننده هم باشند.

آدم های بدِ ما هم (همین سبزهای فتنه را می گویم) خواستند از قافله عقب نمانند و گفتند ما هم باید به فکر صدور فتنه مان باشیم، در همین راستا سوریه را هدف قرار دادند و متاسفانه کمی هم موفق بودند. حتما می پرسید از کجا معلوم که فتنه سوریه، نشأت گرفته از فتنه موجود در کشور ما باشد؟ وقتی که جناب بشار اسد می فرمایند که اعتراضات اخیر کشورش، فتنه ی خارجی هاست... . حتما باز می خواهید بگویید ما که خارجی نیستیم، ایرانی هستیم! توجه، توجه! برادران و خوهران هم وطن و گرامم، اینجانب پس از کلی تحقیق و پژوهش در مورد معنای واژه ی "خارجی" به نتایج جالبی بر خورد که از جمله ی آنها می توان به این اشاره کرد که در خارج از مرز و بوم این کشور(ایران) به ما ایرانی ها می گویند خارجی!

خوب زیاد پرت نشویم، بحث کاملا جدی هست و در حال بررسی تحولات خاورمیانه هستیم، از نشانه های دیگر که فتنه ی سوریه صادراتی از طرف فتنه گران ایرانی بوده، شباهت اتفاقات در سوریه و ایران بوده است. یه روز مردم سوریه مثل 9 دی ما اومدن و گفتند، "بشار اسد دوست داریم" (البته خانم ها به این وضوح نمی گفتند، به هر حال بشار اسد نامحرم بود...)، مردم سوریه هم در قالب چیزی شبیه بسیج خودمان سعی کردند با فتنه گران برخورد کنند و... بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...ب،

چرا برداشت بدی می کنید؟ هر بیبی که معنی سانسور نمی دهد. بیب ممتد یعنی قطعه رم (RAM) رایانه شما سوخته یا اصلا این قطعه بر روی مادربرد رایانه شما وصل نیست! کارایی RAM چیست؟ قطعه رم در کامپیوتر به عنوان حافظه ی کوتاه مدت استفاده میشود...

حالا این صدای بیبی که توی این مقاله آمد، از کجا آمد؟ نمی دانم از سر اطرافیانم به گوشم رسید یا صدا از سر خودم بود!!؟

راستی داشتیم در چه مورد حرف میزدم؟ نمی دانم، یادم رفت،بی خیال!...

راستی دیدید پدر این میرحسینِ بد هم درگذشت؟ اینم یه نشونه از طرف خداوند به آنهایی که سبزند و هنوز واقعا فکر میکنند طرف حق و خداوند هستند. دیدید که خداوند چطور باز هم عذابش را بر سر این سبزهای بد فرود آورد.هر چند که احتمالا الان می گویند، خوب هر کسی می میرد ! باید با این حضرات گفت که یه نفر وقتی به صورت طبیعی در سن پایین از بین میرود ، میتواند نشانه ای داشته باشد... . تازه 93 سالش بود، کسی  اینقدر جوان به هیچ دلیلی می میرد؟ ما خودمان افرادی در همین کشور داریم که سال تولد آنها با حضرت نوح برابری میکند ولی هنوز محکم و پرانرژی در حال خدمت به کشورمون هستند.

این عید باز هم این شیطان بزرگ می خواست خودش را برای یک عده خودفروخته و یا فریب خورده شیرین کند. اول که این رئیس بدشان، اوباما آمد عید را تبریک بگوید که یک مرتبه از میدان تحریر مصر و میدان آزادی و کلا هر چی دور برگردون بود سر در آورد.

بعدش دوباره نمی دانم این دوست د خترش هست کی هست، کلینتون آمد و گفت که می خواهم در برنامه ی نوبت شمای بی بی سی فارسی به سوالات شهروندان ایرانی جواب بدهم. یکی نیست بگوید، خواهر من، هیلاری جان، چه فکر کردی که خواستی این کار را کنی؟ فکر کردی ما خودمان مسئول نداریم که ازش سوال بپرسیم؟ اتفاقا داریم، تازه وزیر زن هم داریم، ما فقط جای برنامه ی نوبت شما، باز هم نوبت ما (دیروز،امروز،فردا) داریم. خیت شدی!!؟

راستی آخرش نفهمیدیم در مورد استعفای وزیر اطلاعات احمدی بیاد کوتاه بیاد یا رهبر، ولی انگار احمدی شیمشیرو این بار از رو بسته و نمیخواد کوتاه بیاد...
این قصه ادامه دارد...
سامان تقوی سوقاد

  • سامان تقوی سوق

نظرات  (۳)

با سلام به شما مدیر وبلاگه شب نویس . خیلی از وبلاگ شما خوشم اومد! به من هم سر بزنید.

آیا شما علاقه مند به کسب و کار اینترنتی هستید؟
سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا را با ما تجربه کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
با تشکر
http://www.parsys.biz?rgm=mirkamali


سلام دوست عزیز . وبلاگ نویسی یک کار جذاب و سخت است

امیدوارم شما مثل همیشه یک وبلاگ نویس موفق باشید
---------------------
شب نویس
با تشکر از لطفتان
سلام وب جالبی داری ....ما هم ماندیم تواین دولت....سکوت....


پاسخ:
ممنون از لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">