شب نویس

دست نوشته های سامان تقوی سوق

شب نویس

دست نوشته های سامان تقوی سوق

شب نویس در ادامه نوشته های قبلی ام در (a2sts.blogfa.com) تمرین فکر کردن و نوشتن هست.امید هست که بتوانم در این زمینه به کمک مخاطبان عزیز موفق باشم.
با تشکر
سامان تقوی سوق

روزگاریست عجیب... (ثبت موقت)

سامان تقوی سوق | پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۰۵ ق.ظ

آنچه تا کنون بنظر می رسید انتخاب مشایی برای به قدرت رسیدن یا همان جانشینی احمیدنژاد می بوده و اما پس از گفتن نظر جدید احمدی نژاد در مورد خلقت مبنی بر اینکه "هر آنچه خدا خلق کرده انسان می‌تواند خلق کند" به یکباره تمام پیش بینی ها و تحلیل ها را به ریخت و شب نویس امشب متوجه شده که پس از آن که آقای رحیم مشایی از القابِ دمِ دستِ حکومتیان بی نصیب نشد و لقب انحرافی را به خود گرفت و در عرصع ای که فعالیت میکرد، مهره ی سوخته شده بود حال احمدینژاد را بعنوان جانشین !! خود انتخاب کرده و سخنان خودشان را از زبان آقای احمدی نژاد میزنند!

البته رحیم مشایی قبلا نیز که از موسیقی سرایی در هنگام خواندن قران شروع کرده بود، و بعد مسائل ایرانیت را عنوان میکرد و در آخرین مرحله خود به جایی رسیده بود که عصمت و مدیریت  پیامبران الهی را زیر سؤال برده بودند، حال که عملا از این مقام سوخته شدند احمدی نژاد به ادامه مسیر ایشان عزم کرده و در ادامه همان مسیر1 دیروز (چهارشنبه) با عنوان کردن این مسئله جانشینی خود را اعلام نمودند و به قول آیت الله مصباح یزدی رفتند به صوی اومانیست.

  • سامان تقوی سوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">