شب نویس

دست نوشته های سامان تقوی سوق

شب نویس

دست نوشته های سامان تقوی سوق

شب نویس در ادامه نوشته های قبلی ام در (a2sts.blogfa.com) تمرین فکر کردن و نوشتن هست.امید هست که بتوانم در این زمینه به کمک مخاطبان عزیز موفق باشم.
با تشکر
سامان تقوی سوق

ببخشید بخاطر نگارش بد مطلب قبلم

سامان تقوی سوق | سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ق.ظ

از دوستان عزیز بسیار به خاطر نگارش ضعیف آخرین پستم، حقیقت این هست که از طرفی داشتیم از دهم اریبهشت (مناسبت آخرین پستم) فاصله میگرفتیم و از می بایست این سخنان را حتما ذکر میکنم. بهمین خاطر خلاصه این مطلب را اینگونه  مینویسم که :

سالگرد شهادت برادرم امیر را گرامی داشتم و بعنوان یکی از الگوهای فعالیت سیاسی (حداقل برای خودم) از ایشان یاد کردم و سعی کردم اینگونه بگویم که خیلی از دوستانی که این روزها منافع جامعه خود را منافع خود میدانند و هرگز برای آبادی خانه شان، خانه جامعه شان را وایران نمیکنند، همین ها نمود واقعی شهدا هستند که شهدا چندان کار متفاوتی نکردند، اما در این میان بر عده ای از دوستان که پرچمدار فعالیت دانشجویی (یا همان اجتماعی) شدند، ایراداتی داشتم که وارد بودنشان را به بقیه میسپارم و چناچه وارد نباشند، دوست دارم بقیه تشریح دلایلشونو بگن:

عده ای که منتظر هستند که 20 و 30  چه میگوید و آن را به صورت عکس و نوشته ارائه دهند و حداقل بنده فعالیت خاصی از اینان ندیدم. جز اینکه بگویند فلانی فتنه هست و فلانی منحرف!

عده ای که فقط میگویند اعتراض! اصلا هم اهمیتی ندارد اعترض به چه صورت؟ و فقط باید اعتراض کنی و هزینه و نفع و این چیزها را مصلحت اندیشی بی موقع میدانند

عده ای که هنوز خودشان مانده اند چه میخواهند، فقط میخواهند گوسفند نباشند! و همچنین دوست دارن چون شبانی!!!! بقیه تن به رمه گی ندهند!

عده ای هم عرفان دست از جان و دنیا شسته،در حال طی کردن 7 شهر عشق، خیلی راحت به خودشان اجازه میدهند به بقیه بی احترامی کنند و بقیه را تحقیر کنند! و هنوز که در حال طی کردن این سیر عرفانی هستند، نتوانستند این را متوجه بشوند، که هر انسان، به اندازه 1 دنیا، میتواند بزرگ باشد و شخصیتی به بزرگای همان عشق داشته باشند در حالی که میتوانندظاهری محقر داشته باشند.

و در آخر از دوستانی که دغدغه دارند و فکر آبادانی هستندو رشد همه، در گرو رشدشان هست، بهتر است با وجود چنین شرایطی، فارغ از الحقاشان به این گروه ها، سعی کنند هر جا که هستند، مستقل و آزاد، از طریق رسانه هایی مثل فیسبوک و وبلاگ نویسی و زدن نشریه و یا هر چیزی (بعد از اینکه خود مطالعه لازم برای داشتن شخصیت کاملتر، داشتند) دغدغه های خود را نگذارند خاموش شود و  همواره فعالیت کنند، شاید عده ای پیدا شود، بدون اینکه بخواهند کسی را زیر سایه خود بزرگ کنند، کسانی که به هویت شما احترام میگذارند و خود را در سایه های نام های فانتزی که از تریبون هایی که جلوی ما برگذار میکردند، دریافت کردند، گم نکنند.

به امید آینده ی رشد یافته تر و متکامل تر

پیروز و موفق باشید. 

  • سامان تقوی سوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">